JumpJumpJumpJump....

ChaCha bloggen!!(eller vad man nu säger)

Ligger just nu i sängen och vart cp sugen på att fara ut och springa! Åååh vad jobbigt när det är så sent.
Nä men jag ska ta och sova och sen imorgon far jag ut å springer tror jag.
I helgen va jag ju som sagt barnvakt åt Junior och Chris, två söta satar som bara är såå söta och snälla. Har aldrig så roligt som när jag är barnvakt åt dom. Fan saknar dom redan.

Nä men helgen va underbar och avslappnande. Och igår satt jag med syster och bara pratade och pratade, vi satt och pratade till klockan 1 tror jag innan vi slog på en film och somnade.
Älskar dig syster!

Idag tog jag bussen till ske-å för att träffa Louise och gå på UMO. Gick cp bra där och är några kondomer rikare, kan fan skänka bort typ 1000 stycken utan att märka ngt, nä men jag har fan för många nu!
Sen blrv det att vandra omkring på stan en timme innan min buss gick viljet va förbannat tråkigt! Träffade Ludde idag oxå! Han blev lite förvånad över att jag va på stan och jag missade ung vänster mötet!!Åååh har varit på ETT möte när det varit typ hundra stycken, Har kanske en anledning att inte fara... Kanske inte vill träffa en viss som är där...? Eller vad vet jag.
Nejnej men nu ska jag nog ta och lägga mig och sova, är sjukt trött och hoppas då fan jag får sova ut imorgon. Måste dock på skolan och snacka om ny prao plats... Jobbigt!!!

Nä men puss å kram, natti!

FUCK MIN USB SLADD ÄR BORTA!!! Annars hade ni fått sötaste bilen på systersonen... Åååh döööööööööör!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Det vore kanske en affärsidé det. Hämta gratis kondomer för att sedan sälja vidare till närmsta kondombutik. ;)

2010-10-15 @ 14:31:36
URL: http://kondomakuten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: