SNÖ HELVETE TA DITT JÄVLA VITA PUDER OCH DRA NGN ANNAN STANS!

Åååh jag kan inte sova, Och helt plötsligt plingade det till här på datorn och
Rei skrev åt mig....
DET FUCKING SNÖAR UTANFÖR VÅRAT HUS!!! ÅÅÅH JAG BLIR DEPRIMERAD... Mina egna ord jag svär.

Vintern innebär följande:

  • Måste ha varma kläder!
  • Nya skor
  • MÅSTE använda vattenfast maskara.
  • Måste skaffa en jävla reflex.
  • Måste fixa en spark.
  • Måste kirra en nice mössa.
  • måste fixa varna vantar.
  • måste ha elementet på 24/7.... :/
  • måste ha 74573683452364 lagar med hårspray i håret för att de inte ska bli krulligt.
  • kommer bli depp som satan.
  • kommer nästan sluta röka, vem fan vill stå ute lixom!?
  • måste hålla mig undan ord som: Rast, snöboll, och på dåligt humör för då blir man snödränkt på en gång!!!
  • Måste hålla mig undan killarna på rasten.

Fuck vad jag hatar vintern. Dock kan de va mysigt ibland när man kan sitta inne med filt och kaffe/varm choklad... Beror på vad man gillar.
Desutom blir det så FÖRBANNAT jobbigt att festa på vintern om man ska vara ute....:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( SADFACE-.-

Åååh ne nu ska jag försöka sova... Det suger hästballe att det ska bli vinter.. Hallå vart tog sommaren vägen? :(

Pussar och kramar från en arg norrjävlaläning!

Kommentarer
Postat av: Rei

ja de är fan jobbigt med vinten. De är kallt som satan mycket snö o allt helvetes snö som man drar in i lägenheten eller huset. :( men jag håller med de kan vara mysigt åxå. Tända en massa värme ljus o ligga under en filt o bara mysa. :) o lyssna på musik. o bara deppa ihop. O vänta på sommaren då man kan bada o sola o bara må gött.

2010-10-14 @ 01:15:21
URL: http://lillfinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: