A New Day, A New Life!

Haloj!

hann inte skriva igår,kom hem så sent eftersom att J O N N A gjorde så vi missade bussen i stan, den gick tioövernio och hon va hos sin kille... Men vi va båda på A-torp, hon ringde aldrig så jag och F gick själva och hon ringde när vi va på bron! Fan va sur jag va på henne när jag såg bussen åka förbi!! fan vad jag skrek på henne men hon va värd det :)
Men vi tog oss hem iaf, Älsklingens mamma körde oss. Verkligen snällt gjort, hundra kramar!!
Och ja... Jag och F är tsm igen, har inte haft annat att tänka på än honom dom senaste månaderna! Saknat honom något ordentligt. Men nu är vi tillsammans igen och jag hoppas det håller längre den här gången. Många pussar!♥
Snart ska jag gå och sova,eller efter att jag varit ut med hunden eftersom det är min tur att gå sista... ååh vad jobbigt det är! kallt och bara.... kallt!!! Har svin ont i nacken också. vad ska jag göra åt det? får bli att be mamma massera mig eller någonting eftersom att jag ska ju dansa i morgon så hon borde vara snäll och göra det då!
Såg föresten att min Farmor och Farfar varit in och kikat på min blogg!! sötaste eller vad?
Men nu ska jag ta och fixa det jag skulle göra,kanske ta lite vatten senare och gå upp och sova.


N I O R N A S D A N S I M O R G O N!!!
Träffar F A N N Y imorgon också btw!! happy face on me!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Haha Jonna va inte duktig igår puss älskar dig Claudia <33

2009-12-16 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: