News

Haloj,
Har inte skrivit på typ, 2 dagar? eller vad blir det?

Nyss slagit in Lollo´s pressenter och ska snart göra kväll. Städade hela dagen igår! jobbigt som fan men resultatet kan bli bättre. Rensade ur min gardeob som inehöll massa saker den inte skulle inehålla.Och jag funderar fortfarande om jag inte ska ge Lollo dendär saken..hm får se om det blir av! isånnafall blir det tre stycken julklappar till henne! :D

Bråkade med pappa idag också,hatar att bråka med mina föräldrar och det händer aldrelens för ofta, och jag och Fredde har tagit en paus. Redan, vi har bara varit tsm i fem dagar. Men jag har så mycket att tänka på. Dels saker inom familjen och dels relations problem och ja..dels kompis problem..
Hopps verkligen att jag kan reda ut allt så att alla blir lyckliga igen!

Det låter kanske inte såå komplicerat men det är det, Älskar en, Gillar en, känner vibbar mellan mig och en. HELT SJUKT!

Hoppas jag kan ta reda på mitt liv,och desutom vill jag till stan med Lollo i morgon men jag vet inte om det blir av, Men jag SKA tvinga henne och komma hit senare i morgon, har inte träffat henne sen förraveckan, och hon har inte varit här sen en annan sak hände!!!

btw,tagit reda på våran dans nu så den kommer i slutet nu..

 

Men ha en fortsatt trevlig kväll,och sov gott för det är vad jag ska göra nu!

 


Kommentarer
Postat av: Fredde

snygg dans =)

2009-12-21 @ 01:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: