NYA KATEGORIN!

Sista halvåret börjar snart, det kommer kännas tomt efter att ha lämnat alla kompisar bakom sig under mina T R E år på B J Ö R N Å K E R S S K O L A N!
Jag har haft väldigt D Å L I G A och väldigt B R A stunder på björnåkersskolan, fått kompisar och förlorat kompisar.
råkat illa ute för saker och andra har fått skulden för annat.
Resan har inte varit smärtfri om jag säger det så. Det har hänt så mycket på den lilla skolan även om man inte kan tro det så har det varit  I N B R O T T, försök till M O R D B R A N D och mycket mycket mer.
Så tro inte att det är gud´s skola för det är det inte.
Skolan i B U R T R Ä S K har ungefär 2 4 9 elever plus massa lärare och städpersonal och kökspersonal... Ja.. väldigt många.
När jag kom till skolan va jag väldigt försiktig men jag fick en massa nya kompisar!
En del i klassen hatade jag,och sen i början av sjuan så splittrades vi i sexan. Och vi fick en massa nya personer som började i våran klass, jag är själv väldigt nöjd över dom som jag går med nu! bättre klass kan man faktiskt inte be om även om vi har haft våra svaga stunder. Men jag är väldigt lycklig att jag fick träffa alla jag fick träffa, dom som går i min klass, dom betyder väldigt mycket och det kommer ta hårt när jag inte kommer träffa dom flesta!
I den här kategorin kommer jag då räkna ner skoldagarna tills vi går ut nian, ett halvår går fortare än vad man tror. Och sen kommer jag skriva resultat på nationella proven som vi kommer ha bland annat,och kommer väll också skriva om vardagen med klassen!
Även om vi har jullov så kommer jag inte glömma skriva efter lovet!
Nästa år ska vi på klassresa till G Ö T E B O R G. Och då kommer jag såklart att skriva om den lilla resan! kommer verkligen föreviga den lilla tid vi har kvar tillsammans här på bloggen!
Men jag börjar skriva i den här kategorin när jullovet är slut och hoppas att ni kommer tycka om att läsa allt i den här nya kategorin!
Översta raden fr.v:Emil Valberg,Micke Utter,Oskar Kalsson,Evelina Malmén,Frida Lindquist,Emma Sundqvist,Alma Hellgren,William Anklew,Tobias Hedwall,Frida Burvall.
Mellsrsta raden fr.v:Paulina Larsson,Louise Hult,Olivia Schönfelt,Claudia Lundström,Alexander Widelund,Emanuel Nilzhon,Emil Guldhag,Julia Mellqvist,Elis Vikström.
Nedersta raden fr.v:Sebastian Olsson,Oskar Eriksson,Lisa Boström,Frida Rudin,Daniel Martinson,John petterson.
Teckenförklaring.
Slutat=abc
Extra Speciell=abc
Speciell=abc
Jag=abc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: