Bröllopet va en hitt!

Haloj!
i förrgår va det bröllop,Syster va hur fin som hälst går inte att förklara!!..åh jag blir nästan avis.Men hon va värsta negern!!Jag menar det som fan,hon va svart på ryggen för att hon har solat typ 25 min/dag.Det är verkligen inte bra för hyn.Men jag tor rjag laddar upp bilderna senare när jag fått tag på en sladd som mamma inte hade!

Tack pojkar och flicka som hjälpte till på bröllopet min syster måste ha varit nöjd med er! och jag va nöjd med er...och Tack Kalle som stod i baren med mig och stod ut med mitt tjat om att jag hade ont i fötterna,ryggen...osv..haha :)

Men nu ska jag ta och gå och sova i morgon är er Måndag och jag måste leta reda på min lärare på morgonen så fort som möjligt eftersom jag ska hålla föredrag...men jag har inget att säga(än) så det får bli en annan dag även om vi typ är sista gruppen,Annars får jag skriva värsta långa uppsaten ist.Tar fan häldre det än att prata..haha snackade inför typ 80 pers i lördags och ja..jag va så jävla nervös!!
trodde jag skulle dö jag skakade som fan och typ kallsvettades.

Aja men nog om det,Kram och sov gott :)

Kisses

Kommentarer
Postat av: camilla

fin blogg :)

2009-11-28 @ 23:50:49
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: mikaela - ungmamma till Nova

fin blogg du har :) kika gärna in min om du har lust

2009-12-04 @ 00:00:01
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: