Första inlägget!

Haloj!!
Första inlägget på den nyblivna bloggen.
Har hållt på med Bloggen ett bra tag men är fortfarande inte klar,inte nöjd alls.
Ja..bilderna blev bra men vafan...blev bara att knåpa ihop nånting när jag satt vid Lollo´s dator och hade inte så många bilder att välja mellan :/

Idag...Idag har varit en jävligt härligt dag faktiskt!
Vaknade och duschade och klädde på mig...SMinkade mig och väntade på att Lollo skulle bli klar..haha det tog typ år. Kan säga såhär.Att under tiden hon duschade så sov jag,sen när jag duschade så vet jag fan inte vad hon gjorde men hon sminkade sig inte! Så när jag va klar i duschen så klädde jag på mig gick ner och satte mig vid bordet där hennes morsa och syster satt...Sen gick jag upp igen och typ fixade håret och sminkade mig..hon sminkade sig vid dethär laget...
Jag va klar och satte mig på toa stolen..ställde mig upp,satte mig ner osv...
jag kanske klagade lite och fixade mitt hår lite till bara för att fördriga tiden...JO!!!Och sen så noppade jag ögonbrynen.. ;)
haha jag hann göra sååå mkt när hon sminkade sig,Hon kankse sprang efter nånting mer vad vet jag..haha..

Men sen drog vi till skolan och alla nior...ja,vi drog till JB i stan(John Bauer) och fick information om olika linjer,Jag kollade på HR,IT-Media,Hantverk och Teknik inriktning IT...kännde jävligt pepp på flera utav dom..haha men det kan ju bara bli en linje ellerhur?..
Vill typ gå IT-Media men i en annan stad..ojoj men nu ska jag äta...

Tillbaka!
Det gick ganska så fort endå :)
Aja,men ska jag fortsätta?
ja,efter att vi kollat linjerna och ätit i deras minimala matsal så for vi tillbaka till Björnåkerskolan i Burträsk.Där hade vi en timmes rast sen hade vi 35 minuter musik(det ända som va kvar) sen hade vi svenska och slutade!...

Vill verkligen gå JB nu!!..ååh asså jag är så jävla pepp!!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: