Gymnasieval 2010

Haloj.
Nu känner jag mig utanför.
Alla har typ fått prata med våran syo..förutom jo,jag!
Jag vill prata med honom typ igår och berätta mina planer och så han kan hjälpa mig med ansökan.
Känns inte alls bra har kännt massa ångest och har varit lätt påvärkad nu under tiden jag verkligen ska välja min framtid,Varför kan vi inte få en enda utbildning med massor av möjligeheter så man slipper välja?
Typ en linje,en skola.Tusentals möjligeheter.
Skulle vara en svinbra ide ju!Eller beror på vad alla vill gå,Men typ att man kan vidare utbilda sig sen eller någonting.

Så många gymnasium men bara en möjlighet.
NTI GYMNASIETJOHN BAUER GYMNASIET
PEDERSÖRE GYMNASIET
BALDER
FRYSHUSET GYMNASIUM
BÄCKADALS GYMNASIET

Och sen finns det ju såklart många många fler men detdär va bara några få alternativ.
Skulle vilja välja flera skolor att gå på,men nu blir det ju bara en jag och jag tror...bara TROR jag vet vilken men måste ju ha andrahands och tredjehands val också,Men. Om jag inte kommer in på skolan jag vill gå på så kommer jag bli VÄLDIGT ledssen,kommer nog inte gå till skolan alls då om jag ska vara ärlig.
Men man kan ju inte göra annat än att hoppas och försöka få upp betygen och se om jag kommer in på den skolan jag vill gå.Annars blir det att söka till en annan skola i samma kommun som föregående.
Skolan jag vill gå tänkte jag inte skriva här fören jag vet,Jag är så pepp på den skolan men ja,finns ju en chans att jag inte får gå den och då gråter jag.

Men nu ska jag ta och kolla lite till på skolan,och en annan och ja..en tredje så vi får stopp på denhär ångesten och allt.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: