Nervös, bröllop. men ikv chillar vi ;)

Haloj!
hade inte tid att skriva igår när jag kom hem efter skolan,efterosm jag aldrig kom hem.
Jag drog från skolan och åkte in till stan och lämnade tillbaka en klänning mamma köpt åt mig som jag skulle ha på bröllopet,men va med Finaste Fanny,hon hjälpte mig välja klänning och fixade t.o.m ett skärp!!..
Ni får se bilder efter bröllopet eftersom jag inte orkar springa och ta på mig kläderna nu och sen ta av mig dom bara för ett kort :)
Ni får nog se bilder på massa folk!

Ska snart vara med Fanny,hon skulle äta sen ska vi hitta på nånting roligt att göra :)
blir nog att dra omkring på byn,inge drickande.Ska inte dricka pga att Fanny får inte göra det nu när hon tagit hål i tungan så jag vill vara snäll och känna medlidande :) plus att ja..jag ska upp tidigt i morgon och fara på bröllop! Är ganska så nervös eftersom jag ska hålla tal med mina andra syskon...ojoj så nervös jag är. Har inte tänkt på det,men jag måste typ sitta och skriva ner från datorn på ett papper eftersom våran skrivare inte funkar av någon konstig anledning.. :S
Men det blir nog bra.

Hoppas Fanny ringer snart jag har faktiskt ganska så tråkigt. sitter och Lyssnar på IMesh,Sidan heter så där jag lyssnar på musik.Gratis och väldigt bra!

Men nu ska jag ta och kolla lite på kankse en sminkning jag kan ha till min lite "rockigare" outfitt i morgon :)

Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: