Ny Uppdatering.

Jag är sjukt ledsen!!
Jag har varit mer inaktiv än vad som går,förlåt ärligt,jag har bara inte fått huvuet ur ugnen och börja skriva!..har suttit vid datorn och gjort massor med saker förutom att skriva här,åt er!

Igår va det en ganska så lugn och lite tråkig dag,och i förrgår,fredag med andra ord,så fick jag inte ens gå ut.
Men igår,då for jag och pappa till skråmträsk för att hämta en väldigt stressad Louise! Hon va så stressad ville slå till människan!Men vi åkte hem till mig och gjorde oss klara,jag duschade och sminkad emig gick ut med hundarna osv.... Sen mötte vi Jonna och åkte med henne in till byn,snäll pappa hon har ellerhur!?
ah,men vi träffade massor med folk och jag gick för at träffa Linda!!..vill inte gå in på vem det är känns för perssonligt men vi träffade henne sen drog vi tbx till byn,sen hände det inte så mkt förutom att jag och Lollo klättrade upp på några pallar,och satte oss där.Där tänkte vi sitta ett tag!..
Men sen,i slutet av kvällen så blev det till att Pierca Jonna och John!!!!
Jonna fick i naveln och John i Bröstvårtan!!..fyfan vad han skrek.
haha vad vi använde det hade vi kokat,vi får hoppas att dom inte får nån inflamation,
vi använde en säkerhetsnål för att göra hålet,sen tog vi en trubbig tjockare synål och tryckte egenom allt,fyfan asså.Använde fan tänger för att få igenom nålarna...stackars John!.. :(

haha men han e så hardcore att han klarar sånt,bilder kmr troligen sen har inte lust alls att ladda upp några bilder. Har dom inte ens på datorn.

Men nu ska jag fixa lite.
Måste bara tillägga att det finns ett pogram som du laddar ner gratis musik och allt,svin bra!!kostar ingenting eller nånting,Du laddar bara hem iMesh och därifrån lär du dig själv ;)

PS.Glöm inte kommentaren ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: