Onsdag 4/11-09

Haloj alla söta!
Sitter här i data rummet med en gnällande hund och föräldrarna är och handlar.
Idag har jag haft 2 lektioner...det vill säga att jag försov migg till klockan 11 typ,det va samma igår men då hade vi dock långdag.

Hade SO prov idag men frågade om jag fick göra det i morgon och det får jag,yey for me!..
Har NO prov i morgon oxå och det suger för jag kan INGENTING!!!!
fan asså det kmr gå åt helvete.
Berättade jag vad som hände igår med Lollo?...haha(hennes länk finns längre ner på sidan)
Jo men hon hamnade på golvet utav nån konstig anledning och blev fylld med färg i ansiktet..enbart svart dock!...typ spritpenna,ojoj så hon såg ut,
SNYGG ELLERHUR!?

haha nä,men idag hade vi ju idrott oxå!skit tråkigt satt i ett omklädningsrum med Frida,Frida och Lollo och skulle "planera" men dom börjar bara snacka om en massa andra saker!!..ååh så sur jag blir när det händer!Här är några flickor :)
Lollo och Burre(Barre)...Deras bloggar finns längre ner,

Men nu ska jag ta och kolla lite opm fler gymnasium...Emanuel vill att jag går med honom,men det tänker jag inte även om vi tänker samma linje...Menmen..Och jag smsar med G..(emil)
MEN...Nu ska jag fixa lite saker innan mamma och pappa kmr hem.
KRAM<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Underbart vackra bilder...........</3

2009-11-05 @ 16:35:23
URL: http://louiizelife.blogg.se/
Postat av: Barre

Men varför stälde du dig inte upp och börja dansa då??... vi kom inte på så mycke.. de blev att vi vandrade iväg till något att prata om (A)

2009-11-05 @ 16:57:59
URL: http://burreburwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: