*FNiSS*

Ja jag vet inte vad jag ska säga, en hel del jävla massa kritik.
En IP adress från A-Torp i skellefteå. och eftersom jag känner folk där och kan tänka mig vem det är.. Tänker inte nämna några namn!

Nä men sitter nu på skolan med Lollo, Frida och Lisa!♥
Vi har rast till ja..inte så länge till men endå.
Jag e fett sur och hoppas den som komenterar hela tiden kan gå och hänga sig, att bara skriva en massa påhopp hjälper ingenting.
Om du vill säga nånting till mig om mig så kom och säg det öga mot öga!
En feg jävel som håller på att skriva en massa på min blogg och sånt. Orkar ärligt inte jag accar endå inte dom komentarerna.

Nä, men jag tkr alla ska ge sig även om jag tål kritiken, men aja...
En IP adress från Motala och en från ANDERSTORP... Men antar man får leva med det.
Nu Har jag typ lektion..NATURORIENTERANDEÄMNEN!, villket blir Kemi tror jag eftersom vi byter grupper nu.

haha vilket jävla tjat om min stavning..eller ja man ska ju inte skriva ämen när man ska skriva ämnen... haha lol ja bra att jag har dig lollo.

BTW så vet jag en som kollar min blogg och raporterar till en annan, sluta med det för jag vet vart din brevlåda bor!!!!!!!!!!!!!!!


Nä men nu ska jag få ngn att svara på sms..japp.. Och gå på lektion och "skriva"... Nja men jag har ont i handleden.. ;)
nja. haha nu ska jag gå.. Lollo ser lite fundersam ut över vad jag skriver..eller nja, hon ser tarD ut.. Hon kmr slå mig sen men det kan jag ta, jag är ingen jävla fjolla som vissa andra! xD :)

Nä men kanske blir stan senare... får se!
Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH DU HAR SÅÅÅ FEL!

men bara så du vet så vill han inte ha något med dig och göra. Du kanske borde fatta hans signaler.

2010-04-27 @ 13:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: