I´M GOING TO TURN YOUR SOUL IN AND OUT!!!

Tjo!

Hemma idag, är sjuk!
Inte det roligaste eftersom vi tydligen hade nå NP idag, muntligt antar jag eftersom det inte står med på allt som e planerat, hade nog endå inte gått så bra!

Ojoj, sitter och hostar, och hostar och hostar, när ska jag bli frisk?
Jag menar jag har varit sjuk i nästan 3 veckor och det släpper aldrig!
Menar vi åker om några få dagar och då vill jag ju vara frisk!

Damn vad jag vill visa er min outfit som jag ska ha på skolavslutningen! har allt förutom smycken, det ska kirras i göteborg!
Fyfan det kmr bli awesome!

Låg och funderade lite igår, mitt liv har ju somsagt tagit en rejäl vändning från inte så social till fett jävla social! Har folk överallt som man måste prata med och just nu är det lite kris mellan mig och en av mina absolut bästa vänner! Det suger sjukt mkt, men antar att om hon inte tycker jag e trevlig och sånt då får hon leta en ny vän, men hon behöver mig trust me!

Funderade även på mina snabba förhållanden jag haft, 2 stycken på loppet av typ 3 månader?..ojoj. Inte stolt. Kan ärligt inte säga att båda va idioter, i efterhand kan jag säga att en av dom va sjukt idiot... Om ni bara viste vad han gjort mot en av mina kompisar. Fyfan asså.
Sen har vi den andra, fyfan. Är typ rädd för mig nu eller nånting, varje gång jag går emot honom eftersom han oftast e med en kompis till mig så springer han iväg... Lille blatte!
Fan asså.

Men nu jävlar ska jag lita på mig själv och inte ta ett steg för fort framåt. Får se vad jag kommer in på för gymnasieum innan jag bestämmer nånting. Jag ska ta dagen som den kommer från och med nu! inte planera en massa i förväg, förutom resor och sånt... Men annars blir det att ta dagen som den kommer..

Det blir fett bra!
Nä nu ska jag föröska börja jobba lite på mitt svenska arbete som skulle varit inne för länge sedan... Jag och läxor lixom! Har varit såhär så länge jag kan minnas!

Nä men höres senare. Tjoo!

God morgon btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: