LISTA:29/4-10

Vad heter du? Claudia

Har du något smeknamn? Claddan, Claddz, Kladdig...Osv!

Vilket år och datum är du född? 15 Februari 1994

Hur lång är du? Vet inte, 160 nånting kanske..inte över 165 iaf.

Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? Måste tänka...Jag tror nästan det,

Gjort nåt du ångrar? haha nja...

Är du blyg? Inte så värst.

Vilken årstid gillar du mest? Sommaren

Favoritdjur? hund? katt? häst? Vovve

Vad består din garderob av? Vettefan.

Hur mycket pengar har du varje månad? För mycket!

Vad köpte du senast? En klänning.

Den bästa filmen? Har ingen aning!

Vad är klockan just nu? 14.15

Har du åkt moped någon gång? Hahah mjo, några gånger!

Är du mörkrädd? Nja

Vart skulle du helst vilja ha piercing? Tungan nästa.

Saft eller alkohol? Alkohol.

Största svaghet? Beslutsångest tror jag.

Röker du? Gjort

Bästa bok? böcker..hmmm

Blivit rånad? Nja

Humör just nu? Lite sur.

Vilka internetsidor besöker du varje dag? FB, blogg.se, apb,osv..

Vad slösar du mest pengar på? Allt och inget.. jag vet inte.

Kan man vara vän med sitt ex? Nja, beror på vem exet är.

Varit kär i en kändis? Haha när man va liten.

Har du lätt för att kunna lita på folk? Nja.

Är du lycklig? För stunden...nej.

Använder du smink? Japp.

Hur ofta motionerar du? Vet inte, undermedvetet gör jag nog det men jag vet inte.

Vad har du för drömmar? Jadu...

Blivit tagen/hämtad av polis? Japp.

Blivit förföljd? Japp..

Hur svarar du i hemtelefonen? Har ingen ;)

Hur svarar du i mobiltelefonen? Claudia....

Ringer det mycket till dig? Ganska så.

Ringer du mycket? hahah jao typ.

Vem ringde du senast? Jonna.

Hur mycket pengar har du? i handen: 0 kr, på telen:42.08 kr

Antal timmar sömn inatt? vet inte, somnade kring 01.00 och vaknade kring 12?

Sover du ensam i natt? Japp :/

Vem sov du hos senast? Hemligt ;)

Vem sov hos dig senast? Minns inte.

Vem kan du berätta allt för? Jonna...

Vad ser du fram emot? Göteborg!

Vad vill du just nu? Fara till en perssssonnnn och slappa...

Vem vill du helst slippa? a how!

Vem stör du dig på? a how!

Vem vill du sova bredvid inatt? Jadu, den som jag sovit brevid förut. vem kan de vara? ;)

Vilken årstid är det nu? VÅR!! :D

Anser du dig själv snygg? Nja, beror på vilken dag de är!

Har du varit kär? Absolut,

Är du en bra partner? Tro de iaf.

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? haha jadu ;)

Vad åt du senast? En vindruva!

Är du polare med grannarna? Känner dom, går på min skola men annars nja, är aldrig med dom. Säger knappt hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: