Moving slow...

Hej bloggen,
Vad ska man säga? Min dag har varit otroligt tråkig. Gjorde min middag, fick lite ångest efteråt. varför?
Annars har jag växlat mellan tv:n och datorn hela dagen! va ut med hundarna också, men det va så kallt!

Började fundera för ett tag sedan på ett av mina(otroligt nog) ex. Fattar inte hur jag började fundera och tänka på honom. Min kompis säger att jag knappast kan sakna honom efter allt han gjort, jag har nästan erkänt för henne flera gånger att jag saknar honom men jag vill inte att hon ska tro något dumt om mig. Men jag ska vara ärlig med er(eftersom hon inte läser dethär) så saknar jag honom litegran, det är sjukt att ett så bra förhållande bara kan ta slut ut i tomma luften. efter att vi gjort slut så fick jag värsta ångesten och ville ärligt bara ta mitt liv. Även om jag inte mådde bra under tiden vi va tillsammans så kanske jag mådde bättre med honom än utan. Har gråtit och slitit för den killen, allt blev bara fel. Vad hände?
Kan inte säga att jag fortfarande älskar honom (för det gjorde jag!). Men jag kan säga att jag saknar honom. Kommer inte glömma honom. Aldrig i hela mitt liv! För den killen va speciell. På alla sätt och vis. Men för mig va han extra speciell, även om vi hade våran fight efter att vi gjort slut så saknade jag honom. När jag va tsm med kille nr 2 så saknade jag honom endå. Hans kyssar. hans kropp nära min... ojoj inte gå för långt.
Kan inte säga att det skulle vara samma sak nu. Det skulle bara vara fel, skulle inte alls vara bekvämt att vara i den sittsen igen. Jag gjorde ett fel, kan inte säga att jag ångrar mig men det va fel. Jag sa att ingenting hade hänt den kvällen, jag spelade med och lyckades undanhålla en panikatack som jag haft tidigare den dagen. Men med dina ord så va det ju inte otrohet?

Vad gick fel? varför hände det som hände? vad hände mellan oss? vart skulle vi ha stått idag?....
Läser du dethär så vet du nu sanningen, men hör inte av dig. Du har blivit tillsagd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: