ONE WAY TOO SHOW IT....

Tja, Det är lite fel nu så jag måste fixa det...
Ett eller annat fel har gjort att jag måste fixa lite på bloggen, ta bort lite och ja..sådant.

Fick en komentar idag av MR.Anonym..bara jag som tkr det är tråkigt att folk inte vågar skriva vem det är?..

Det löd:
Kan du inte säga vem N är? Det är ju så fjantigt att du ska hålla på å skriva N hela tiden,
lika bra att skriva hela namnet.


Ärligt så har jag nämnt namnet flera gånger, jag kan ju gissa vem som skrivit denna kommentar, Om det jag skriver inte föll dig i smaken så leta vidare efter en annan blogg...
Med andra ord så är jag fjantig. Det kan jag stå ut med eftersom jag bara är 16 år. Jag tål kritik, men jag säger det... Jag har nämn namnet och det antar jag du oxå fattar.MEn nu slutar jag skriva om det överhuve taget... Det är Slut med MR.N  Nu skriver jag inte om den delen av mitt privatliv längre, Hoppas alla blir nöjd nu..specielt......Ja... Nä men slut på det nu blickar vi fram!

Nä men nu har jag inte tid med dethär.. Ett inlägg ska bort..Efter att jag läst igenom det och se vad som va fel.. Haha kritik kritik..kommer hela tiden!!
Nä men måste ju göra som jag blir tillsagd..*host*
Nä men godnatt folket!!

Kommentarer
Postat av: Mr. Anonym

Tack för svaret kladdan:D Ja du behöver verkligen ett lycka till då du BARA ÄR 16 ÅR och han är 20. haha! Lycka till å kladda kladdan ;)

2010-04-27 @ 12:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: