Sanningens sista ord...

Godmorgon!
Eller ja nånting sånt antar jag...
Igår va jag sjukt sur, bara en som vet varför. Det va meningen att jag skulle vara på bra humör igår, att jag skulle skratta och göra nånting jag tkr om.
Men det va en vändning kan jag säga.
Jag va sur, arg och grät. Jag vet inte vars tårarna kom ifrån men antar det va domdär toma orden, om falska jävla meningarna!

Vaknade imorse av att mitt smink hade runit...Bokstavligt så hade mitt smink runit med mina tårar så jag hade ränder på mina kinder imorse. Fruktansvärt att ett par ord kan skada någon så fruktansvärt mkt.
Det va bra ord men jag antog redan då att det inte ens va värt att försöka få fram ett leende.. Bara två öl. Det va det sista och jag förstod att de inte va det jag ville läsa alls. Skit i det. Det betyder inget...Ett "nja" och ett "kanske" skadar någon så otroligt mycket på så kort tid.

Att inte förstå hur mycket man skadas av det, hur dåligt man mår av det... Du kommer aldrig förstå va?
Orden jag sagt till dig, domdär små orden som betyder så mycket mycket mer kanske du inte förstår. Men det är ord jag menar.
Vill inte ha en förklaring och ett förlåt. Vill att allt ska va som i början, små oskyldiga meningar. Som ett "du va ganska full igår" räcker. Ärligt så orkar jag inte me mer besvikelse. Ska jag orka kämpa efter nånting man vet att man inte ens får?
Ska man få sitt hjälrta krossat för ingenting? ska man gå och må dåligt? ska man få allt man byggt upp ner rivet igen?... Du kanske inte vet vad som sker. Jag vet, jag vill dela det med dig men du lyssnar inte, vänder ryggen om och låtsas som om du inte hör mig.

Nog om det, ingen ide att fortsätta säga ord som inte passar in, inte ens ett hj passar längre. Jag ska sluta kämpa. Ska sluta med allt... Detta är kanske det sista du hör av mig, om inte du vill mer.
Jag har sagt vad jag tycker, vad jag tycker om ditt privatliv och jobb. Jag har sagt vad jag tycker om dig, va det bara en simpel lek du lekte?... Då vann du.





Walking by myself I know
This lonely road's becoming my new home
But I don't stop
I just keep moving on, and on
Ain't no need to dry my eyes
I haven't cried in quite some time
Everyday I fight it,
You know it's possible.


Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥

sv: haha okej! ;D ja själv tyckte ja inte den var speciellt läskig :p haha

2010-04-25 @ 20:42:22
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte säga vem N är? Det är ju så fjantigt att du ska hålla på å skriva N hela tiden, lika bra å säga hela namnet.

2010-04-26 @ 18:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: