IF I COULD TURN BACK TIME!

Vad va det som gick så fel igår?
Det jag gjorde, va de fel?
Va det nånting att bli sur över?
Va de moget att anfalla sådär?
Ett ord, ett skämt...
Tystnad resten av kvällen...
Bästa vänner? sa dom inte så.


Ja ni kanske ser, lite funderingar.
Det va nånting som gick snett igår, vad vill jag inte nämna men som sagt, ett ord... ett sms kankse tillomed. Iaf så slutade de inge bra och jag va nere hela kvällen tror jag.

Sov inte ensam inatt heller, sov med Kim och jag lovar att jag inte sov länge, vi somnade typ seriöst klockan åtta. vi skulle vaka!
Det va sjukt jobbigt och Kim blev sur på mig så han vände sig om och somnade villket jag också gjorde.
Åkte en del bil igår också. En fråga och ett inte så lika roligt svar... Dock inte jag som ställde frågan, de va ngn annan, men jag sa svaret. Nej...
Jag log endå igår, mina tankar snurrade inte bara kring de som hade hänt tidigare, utan dom va kring en pojke.
Vi skrev nog till klockan 03.38 skickade jag sista smset men fick svar kring klockan 06.nånting...
Riktigt mke deep talk va det igår.
Jag snackade väldigt mkt med - om en sak, han är nog lite rädd... "om det aldrig har funkat förut varför ska det då funka nu?"
Den frågan skrämde mig lite men jag litar på min instinkt och tror det kommer fixa sig!

Hoppas det fixar sig mellan mig och ms.X.. kan inte bråka med dig gmn och jag hoppas du förstår det!
Du betyder så mkt, har hjälpt mig genom allt det svåra som jag upplevt.
Det känns verkligen inte bra att du ska va så förbannad på mig, du snackade inte ens med mig igår. Du satte dig typ 10 min, anklagade mig och sa idiot sen reste du dig och gick...
Så de va lixom inget du tydligen ville reda ut. Jag kommer endå stoppa in bilderna i ramen som jag sa till dig.
Jag kommer inte släppa det som hände igår fören du snackar med mig på allvar, Jag har anledningar att va sur på dig med men jag drar inte upp dom för jag vill inte förstöra nånting över småsaker. Småsaker är inget att bli sur över och det va en sån sak igår...
Det som hände igår. Lixom ett ord som va på skämt! Du måste ju få va hur förbannad du vill på mig men jag hoppas du driver och inte är så förbannad du va igår.

"Kan någon bara spräcka bubblan så jag får kliva ur denna fantasivärld?"


Ska jag kunna sova ikv? kommer jag ha så mkt på huvet att jag ska måste smyga ner mitt i natten och rensa tankarna ordentligt?
Ska jag kuna leva normalt imorgon?... Allt är bara skit just nu. Varför kunde du inte bara lyssna på de jag hade att säga?
Jag vill inte hoppa på den linjen igen och skriva förlåt och sånt eftersom jag inte tycker jag gjorde något fel!
Det som hände har hänt men de är fortfarande inget att bli sur över, jag kanske ska flytta. Kanske blir bäst så eftersom nu när du e så sur på mig. För en småsak...

Tycker du jag ska radera alla bilder, minnen med dig? låtsas jag aldrig kände dig?
I will run from it, from this shit!

Enu en sak att tänka på... ska jag räkna upp allting?.. sure vi kör igång!

Betygen...jag kmr inte komma in på någon gymnasieskola och då har jag ingen framtid. Jag brukar ligga och nästan gråta när jag tänker på det, alla skit som jag gjort så jag har missat så mycket, skolkat och levt jävel så mina betyg tagit skada.
Om de va nånting jag kunde ändra så skulle jag ha vilja kuna spola tillbaka och kuna ha dom betygen som jag vill ha, och inte tänka som jag gör om kvällarna... "Jag har ingen framtid, inget gymnasie jag tar mig in på... Jag vägrar gå IV och lärarna förstår mig inte ens."

Bråket igår... Det tar så mycket på mig att bråka med någon sådär även om det kanske inte märks, men jag är väldigt sårbar och tar väldigt illa upp om någon anklagar mig eller liknande, mitt humör förändras hela tiden och det folk säger på skämt tar jag på djupaste allvar och börjar typ gråta! Men igår, det blev bara så fel! Hur kunde det bli så fel...?

-... Mjo jag har problem där oxå, det är de the deep talk va om igår, vad ska man säga? Mår så dåligt om jag är på eller nånting vilket jag troligen inte är för jag har sagt att - ska säga till då... Funkar det verkligen inte, då får man bara leva med det och gå vidare, men jag tror inte det går med denhär -. Att så små kännslor kan bli så stora...

Hemma... Ja, jag ska inte gå in på detaljer men här är det inte alls som alla tydligen tror.
Inte värsta svensson svensson familjen, it´s the bottom line!

Polis...Ja, några kankse har hört vad jag och några till gjorde. Det gick åt helvete, advokat är ordnad tydligen och det blir snart förhör....

Mer kan jag nog inte säga just nu, får se hur det går med allt.
Får hoppas jag inte gör någe mer dumt! Fan mitt liv e fuckt up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: