Rubrik, vad är det? :)

Jaha en ny dag då? :)

skriver dock inte om den timmen som gått på nya dagen utan fortsätter på den gammla innan jag går och lägger mig!
Vi for till strängnäs idag och handlade lite små saker på karlssons. Jävligt dåligt utbud!.... FAKTISKT! :)
Nä men sen åkte vi en sväng till Jysk där jag hittade en lampa för en väldigt billig peng, och såklart kommer den få en plats i mitt nya rum i btk.

Nä men har gått en sväng här i Flen medans jag pratade med favoritbrudeN i telefonen! Gick dock lite vilse innan jag virrade mig hem igen och där slutade samtalet och nu sitter jag här igen,famför datorn... MIN dator! eftersom min andra dator gick sönder så fick jag farfar´s gammla. Den e snabbare än mammas dator och då är den snabb! :)
Det är inte den nyaste datorn men huvudsaken är att jag har en ellerhur! :) OCH att den funkar utan problem! :)
Nä men blir nog att ta med mig datorn upp och lägga mig där och kolla lite till innan jag somnar. Om jag nu gör det!

Vill hem till min vovve och famförallt Jonna!! :D:D:D Och Lollo! fan jag blir galen utan er brudar! :(

Och nu! nu jävlar är det bestämmt. Jonna följer med till Spanien i en vecka! vi far i Februari! :)
Antar det blir vid min födelsedag. När det är som kallast och jävligast i sverige! :)
Vi ska bo på Hollywood mirage---->
(klickbar)
Det kommer bli as kul och jag längtar så jävla mkt!!! :D:D:D:D:D:D
Menmen, nu ska jag ta och ta mig upp till sängen annars kommer det aldrig hända!

Puss å kram alla! :)

//Claddz

Kommentarer
Postat av: anja

sv. haha helt rätt!

2010-08-04 @ 19:55:51
URL: http://baraanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: