-De är lätt att vara efterklok,lätt att se....-

FEEEEESSSSSTTT!!! JAG BJUDER PÅ ALKOHOL!...
......Eller fast ne.
Sitter hemma, efter en promenad från byn efter att ha avslutat ett långt men härligt arbetspass. Haha.
Nä men nu ska jag ta och göra lite mat så jag inte ska vara så hungrig, har inte ätit på hela dagen.. ååh, i dag har jag druckit en kopp svart kaffe(Y)(Y)(Y)(Y) NOMNOMNOM.
Jag brukar dock ha lite mjölk i för att skona magen(A) Men idag va de totalt svart.
Justja, sen åt jag lite kitkat, haha vilken måltid! Åt dessutom den samtidigt som jag gick.
Imorgon ska jag tillbaka till konsum för ännu en dag, trodde faktiskt att de va Onsdag idag. Sjukt förvirrad brud!

Nä, men nu ska jag gå ner och ta en kopp kaffe och sen sätta igång med mat, blir nog hälsans köks- köttbullar och makaroner? vad tros om de.
Nomnom, tycker faktiskt att köttätare ska prova på dom köttbullarna! Sjukt goda, finns bland de vegetariska... ja, de är vegetariskt men sjukkkt gott! Smakar nästan som vanliga köttbullar. hahahah

Nä, men nu... Så började jag andra meningen oxå... är det hejdå, kanske skriver ikv om jag inte åker med pappa för då kommer jag hem kring tio. Kanske klämmer in ett inlägg ändå innan jag somnar!


Så ser dom ut, finns i frysen på konsum, ica ect.

Kommentarer
Postat av: Natascha

Svart, knallrött och vitt :D

2010-12-07 @ 20:38:42
URL: http://nataschanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: