AKUTMOTAGNINGEN

Hej!!
Idag va det skola(som vanligt) och imorgon åker vi till bygdsljum och åker slalom!! :D Ka man vara lyckligare?
Nja,Men idag skulle vi fara och rida men jag ljög för mamma och pappa :/:(:(:(
Vi åkte inte till Stallet, vi åkte till stan,jag åkte med Jonna,Emil och Markus♥ Och på bussen till stan fick vi reda på en sak,och egentligen viste jag att nånting hade hänt idag men viste inte med vem eller vad som hade hänt men jag kännde det på mig hela dagen.
så vi drog till akutmotagingen där vi hälsade på *****, ja. Eftersom han kanske inte vill bli nämnd i inlägget så accepterar jag det!
Vi åkte iaf och hälsade på honom och det va verkligen hemskt det som hade hänt och allt,Han hade tur ska jag ta och förklara!
Men samtidigt fick jag en sån ångest inne på sjukhuset,asså jag hatar verkligen sjukhus! det är det värsta som finns och jag mådde verkligen inte bra.
Emil sa till mig att andas,men det va liksom en vägg som slog emot. Jag kunde inte.

Men sen så gick jag och Jonna på stan efter att Emil och Markus gick till ngn tror jag.
Vi pratade och kollade på kläder,verkligen så mycket jag vill köpa!
Men ja,sen for vi hem med bussen och jag följde Jonna hem och vi låg och snackade och jag målade mina naglar med en grym grön färg!! haha :)
Vi låg och typ sa massa saker te.x:
-Jag är då igen pluggis!
-Men jag har iaf betyg!
-Jag har iaf en rak näsa!
-Jag fistar iaf inte min pappa!

osv,verkligen roligt att vara med henne påriktigt igen!
Tack frö en underbar dag och imorgon beger vi oss till bygdsiljum!

Godnatt och sov gott♥

PS,Vi tänker på dig.Bli okej nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: