Dåliga dagar,det händer oss alla!

Cha Cha bloggen!
Undrar hur länge denhär huvudvärken kommer att förfölja mig, :/
Nja men jag sydde för första gången i hela mitt liv igår,i pannan. Det blev nio stygn och ja..

Det som hände va att vi va i klätterväggsrummet och spelade pingis,ja det gör vi på rasterna ibland,och Thomas spelade emot Emil G och Thomas förlorade och jag fick hans racket i huvet,det blev ett typ 3-4 cm långt och kanske 0,5-1 cm djupt jack och ja,kanske förlorade..nä men jag förlorade JÄVLIGT mycket blod. Tar bort stygnen nästa vecka.
Det snurrar typ varenda gång jag ställer mig upp osv.
Men det kunde ha varit värre, Lixom jag reagerade inte ens på att det började blöda jag fattade ingenting, Jag satte händerna för pannan och satt på pallen och dom andra började säga helvete osv..då såg jag blodet och fick panik,jag skrek otaliga gånger att jag skulle dö och att dom skulle ringa ambulansen.
jag la mig ner på golvet och Thomas la sin jacka under mitt huve och jag fick en pall till bena(pallen jag satt på tidigare) så jag skulle få ner blod eller liknande, dom ringde min mamma som inte fattade nånting typ,hon blev jätte förvirrad och dom ringde min pappa som kom på en gång.

Jag är förvånad att han inte svimmade när han såg allt blod,Sen kom jag ihåg att någon tog papper och tog bort blod från mitt hår,och jag sa till Jonna att smsa Simon och bara skriva nånting. Jag trodde verkligen jag skulle dö.
En sjukvårdare kom in och kollade på mitt äckliga jack och lindade mitt huvud och jag lovar jag hade blod i håret,på kläderna,på händerna,på näsan i typ ansiktet...typ lite överallt.
Och dom hade försökt ta bort allt blod från golvet men det va en stor kletig sak som låg kvar på golvet,men det hade nästan torkat så jag underar hur länge jag låg på golvet egentligen.
Det va massor med folk som va utanför dörren när jag kom ut...

Men jag kommer aldrig glömma när jag satte mig upp och kollade bak på Thomas,han såg helt förstörd ut.
Att en olykshändelse kan förändra någons liv sådär mycket.

Och nu måste jag sluta skriva för jag har redan börjat gråta!
Men Thomas det va inte ditt fel,Alla har otur någon gång och det va våran tur igår!



Bad kisses//Claudia

Kommentarer
Postat av: Lisette

OJ JÄVLAR!!! :O Du får tare lugnt sötnos!!! Jag vill att du ska vara hel nästa gång jag träffar dig!!! <3

2010-02-12 @ 19:01:51
Postat av: Kevin

usch fyfan, det där lät verkligen inte bra.. :( Jag fattar inte heller att det hände med ett pingisracket :o

Fast iofs, själv har man fått en sjärtlapp 0.5cm från ögat, men det är nog inget jämfört..

Krya på dig btw, har inte snackat med dig på evigheter ;3

2010-02-13 @ 01:17:03
URL: http://keviiinzx.blogg.se/
Postat av: Moggggggggge ;D

Haha det var inte tur. xD

Men mår du bra?

2010-02-13 @ 11:39:33
URL: http://gayblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: