HÄR SKULLE DET VARA EN RUBRIK!

Cha Cha bloggen!

Igår efter att vi varit i Bygdsiljum och åkt slalom med skolan så hade jag ont i hela kroppen och va kall men det va endå skit roligt!
Kommer aldrig glömma Jonna´s faceplant och deras fina hopp som dom gjorde utan att ramla!
Åkte nästan hela dagen med Jonna,Robin,Johanna och Thomas och sen va det då folk som kom och gick, Men det va verkligen trevligt!!
Jag och Jonna väntade en timme på skolan sen när vi kommit tillbaka eftersom vi e så lata så åkte vi med pappa hem,haha ja :)
Vi gick ut med hundarna sen drog vi hem till Jonna och hon åt och vi städade och mublerade hennes rum och det blev verkligen mysigt!!

Sen poppade vi popcorn och såg på en film på tv, sen ringde mamma och tyckte att jag skulle komma hem och sova, Klockan tio så lunkade jag hem och lovade Jonna att komma till skolan idag...haha men vad gjorde jag?
Jag sov till Klockan tre och man kan ju lungt säga att mamma och pappa hatar mig för det! Dom frågade mig otaliga gånger om jag knarkar? Jag frågade om dom va dum i huvet osv...En vanlig morgon hos familjen lundström ;)

Sen har jag förbrukat dagen till att laga stuvade makaroner och kollat på tv med mamma och pappa samt varit ut med hundarna och hämtat posten!

Nu ska jag spendera resten av kvällen med att lyssna på Jesse McCartney♥♥♥ och sen ska jag gå ut med hundarna :)
Måste ju bara tipsa er med bästa videon så detta inlägg hamnar på YouTube<3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: