SWEET DREAMS!

ChaCha bloggen!

Har verken haft tid eller lust att skriva här, men nu skriver jag äntligen men har inte så mkt att skriva. Förutom att jag va i stan igår och träffade älsklingen!!
Vi gick omkkring och gick på hm där jag köpte en ny väska,solpuder,ett linne och en oversize tröja :)!!Fett nice asså!

Nä men det va det som hände igår typ.
Idag va det skola!!(som vanligt då elle!?)Det va sjukt jobbigt att ta sig till alla lektioner och jag dissade en så jag missade tydligen ett oförberett prov,menar om jag hade vetat det så hade jag ju kommit men jag hade fan bättre saker för mig!

Ska snart gå och duscha och packa,ume tomorrow bitches!!
Damn måste ringa baby oxå innan jag somnar annars blir han väl sur? ;)
Nä men inte kan han bli sur på lilla mig inte..haha trodde jag ja.
Nä men det är typ allt som händer i mitt liv just nu.

BTW...2 VECKOR I TISDAGS!..framstegframsteg ;)♥
Nä men duschen nästa,tror jag slänger in en tvätt i tvättmaskinen oxå.
sen måste jag ringa Jonna om mina byxor oxå!! DAMN vad mkt jag va tvungen att göra!

•Duscha
•Tvätta
•Ringa Jonna
•Ringa Älsklingen
•PLUGGA!!!

Osv..asså inte roligt klockan är fan mkt nu.Hur i helvete trodde jag att jag skulle hinna allt detdär...haha fan,aja Claddz love it all.
Nä men aja,Kram antar jag!

Blir väldigt dåligt med skrivning under tiden jag är i ume! Bara så ni vet! :)

Seya bitches!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: