WHY DO YOU MAKE ME SLEEPLESS!?

Tja bloggen!

Skriver idag även om jag inte viste om jag skulle göra det eftersom jag sitter i umeå nu och det är jävligt skönt även om jag saknar älsklingen en hel del!
Har inte gjort mycket alls idag även om man slipper gå ut med hundarna eller städa och ja,jag slipper allt tjat!
Nä men jag känner faktiskt för att gå till ICA här på mariehem och köpa en B&J eftersom det är melodifestivalen på tv ikv, hela familjen Navaee ska sitta bänkad framför tv:n och jag kmr såklart sitta där jag oxå och heja på LOVESTONED!!  omg så bra dom är och deras bidrag är oxå väldigt bra!

Första gången jag hörde Robert(han är med i bandet och sjunger)så trodde jag att jag skulle dö. Fan villken röst han har! väldigt bra och jag viste inte att han skulle va med i melodifestivalen fören senare på kvällen. det va på min syrras bröllop som jag va på och han va där plus många andra fina snälla folk!

väldigt roligt faktiskt och jag hoppas dom går vidare för jag ska iaf ringa och rösta!! :):)

Nä men nu ska jag få min syster att sluta stressa jävel och sen ska jag försöka få henne att köra ngn stans,jag vill bara ut och åka bil eller nånting. Orkar inte sitta inne och sen vill jag snacka lite med henne oxå.
Vill hem till mina kompisar! Framförallt hem till min älskling som jag inte kan ringa och han kan inte ringa mig...fan!

Aja får klara mig utan hans röst ett tag tills jag kommer hem och får sätta mig på en buss till stan.
fan aja men nu ska jag tjata och klaga lite ;)
Seya babes!♥

Kisses Claddz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: