WHY LOVE?

Okej, Fyllde år igår då! fan känns inte ett duggg bättre faktiskt,dock sa en massa grattis och ja,jag nästan sa till folk att dom skulle säga det,lixom hallå!?

Nä men idag va det som vanligt,skola och allt. Frågade Thomas om han ville spela lite pingis men han avstod. Haha, nä men Emil kanske följer mig på fredag och tar bort stygnen också, får se om det går som det ska eller om jag måste gå med en lapp över helgen! jävligt roligt att supa och ha en lapp i ansiket och typ se värsta mongo ut eftersom jag inte kan använda fundation då.
Och det kan jag berätta, det SUGER!

Nä men jag va med älsklings Jonna igår!<3
Jävlar vad vi pratade och vi pratade...typ i flera timmar och det va som om orden aldrig tog slut,vi ringde hennes ex och dom pratade lite och jag snackade lite med honom och sen så undrade hon varför hon ringde och jag har faktiskt inget bra svar på det.
Men sen snackade vi med Alle och han va verkligen ganska så rolig att snacka med! han fick en 80+ att köpa cigg åt honom. Det va lite fränt!
Men sen så for jag och Jonna och åkte bil med Harald till typ kvart i elva innan jag bad honom stanna och jag gick hem.

Dagens funderare: Varför blir man kär?

Och så såklart på toppen av dagen!
EN LISTA!

UTSEENDET

[X] Jag är kortare än 170cm.

[X] Ibland tycker jag att jag är ful.

[X] jag har många ärr.

[X] Jag blir lätt brun.

[X] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[X] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.

[  ] Jag har en tatuering. 

[X] Jag vill ha en tatuering.

[  ] Jag är osäker över mitt utseende.

[  ] Jag har haft/har tandställning.

[X] Jag har glasögon/linser.

[X] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.

[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[X] Jag har mer än två piercingar.

[X] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[X] Jag har fräknar.

FAMILJ

[X] Jag har svurit åt min mamma.

[X] Jag har rymt hemifrån.

[  ] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[  ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[X] Jag vill ha barn nån dag.

[  ] Jag har barn.

[X] Jag har mist ett syskon.

[  ] Jag har fler än 5 syskon.  

[X] Jag har 2 syskon.

SKOLA/JOBB

[X] Jag studerar.

[ ] Jag jobbar.

[X] Jag har somnat i skolan/på jobbet.

[  ] Jag gör nästan alltid mina läxor.

[X] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[X] Jag underkändes mer än en kurs i fjol.

[X]Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.

[  ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER

[X] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion.

[  ] Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.

[  ] Jag har pissat på mej av skratt.

[  ] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.

[X] Jag har gråtit av skratt.

[X] Jag har limmat fast min hand i något.

[  ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.

[  ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

HÄLSA

[  ] Jag föddes med en sjukdom.

[X] Jag har fått stygn på ett öppet sår.

[  ] Jag har brutit ett ben.

[  ] Jag tränar regelbundet med något.

[  ] Mina tonciller har tagits bort.

[X] Jag har suttit hos läkaren med en vän.

[  ] Mina visdomständer har tagits bort.

[ ] Jag har genomgått en allvarlig operation.

[X] Jag har haft vattkoppor

ALKOHOL

[X] Jag har druckit alkohol.

[  ] Jag har spytt pågrund av alkohol.

[X] Jag har varit riktigt full!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: