YOU ARE OVER ME!

Cha Cha!

Okej oväntat,tro det eller ej men jag är på bra humör. Jag fyller trors år idag så ja,,men egentligen är dagen helt förstörd för jag kan inte kolla ner utan att ögonen ska säga nej, fortfarande sjukt svullen men vill till skolan så vafan dom får leva med det!!
Desutom så syns det inte så jätte mycket om man inte kollar bakom det lilla lagret mascara jag har så. Ägd!

Nä men idrott idag och jag får inte vara med,ska inte vara med på Onsdag heller pga mina stygn, Det är bara en som sagt grattis än så länge och det är inte mamma och defenitivt inte pappa eftersom han jobbar sedan klockan fem i morse.
Undra hur många som kommer fråga hur det är idag... eller liknande lixom. Är jag bara ego eller älskar alla mig!?
Känns verkligen som det idag, men det bror ju på hur man ser det och jag MÅSTE nog se det på den klara sidan eftersom jag nästan inte ser nånting snart, Btw så har jag en liten teori om hur jag gör idag! Jag snackar bara med några idag och om någon annan säger Grattis så dissar jag, lixom jag är bäst på det!!

kan inte ens visa ansiktsuttryck idag,då känns det som om stygnen ska gå upp igen,(dom har inte de men he känns som de!)
Jag såg stygnen igår btw, dom va verkligen bra gjort! verkligen asså.
Men då går då stygen ner i halva pannan,Räknas jag som en Harry Potter då? :D
Även om mitt ärr kommer bli rakt och inte alls som en blixt, yeah you know!

Nä men nu ska jag ta och packa ner lite alvedon och sen ska jag aka harry potter gå till skolan.
Fast Fantomen låter coolare så, snart ska jag aka Fantomen gå till skolan... :D

Kanske skriver när jag kommer hem igen eller på skolan vi får  hur jag gör!! :D

KRAM!<3

Kommentarer
Postat av: Hannich

Halloo.. har du sålt th biljetterna än? x) annars så kanske jag skulle vilja köpa :]

2010-02-15 @ 21:24:43
URL: http://hhonney.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha okej, va trevligt:)

2010-02-17 @ 11:11:55
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: