WE ARE THE WORLD!♥

Hej alla, förlåt för den usla uppdateringen...Igen!

Har hänt en massa nu sen jag skrev sista gången :) Jag har gått ut grundskolan, varit med dom bästa, börjat sommarskola, och börjar jobba imorgon, eller idag om man ska vara uppriktig.
Började sommarskolan i Torsdags och fick en massa saker att göra för jag ska fan klara det här! Men har jag börjat jobba med dom där sakerna?... Nej det har jag inte och det är faktiskt lite tråkigt att jag inte brytt mig än, jag måste börja snart annars kommer det sluta med att jag inte kommer klara provet som kommer ta en halv/hel dag att göra så då måste jag ta ledigt från jobbet villket betyder mindre pengar, men hellre det än att gå IV.

Idag har det varit en ganska så bra dag iaf! med tanke på att jag vaknade klockan 3 när Tobbe ringde och bad med följa med och bada, hm... Nja jag ville sova vidare. Jonna for hem då och jag sov kanske 20 min till tills jag förstod va klockan va och klev upp, yrvaken som fan fick jag sms och telefonsamtal om att jag skulle följa med och bada...
Det va sjukt kallt i vattnet idag jämnfört med igår. Helvete vilken skillnad!

Iaf så for vi och badade och nu sitter jag här, kall, sjuk och trött...
Tror det blir en tidig kväll ikv med tanke på att jag ska va på jobbet klockan 2 imorgon. Se om jag kmr förskent eller om jag e AWESOME och kommer i tid.
Och med tidig kväll menar jag inge smsande efter 4. Blir att fylla på telefonen 7000 ggr efter att man fått lönen! Blir awesome iaf. Men nu ska jag lyssna vidare på musik och kolla runt på andra saker! :)

Btw så kom jag på att idag, eller igår va det 1 år sedan MJ dog, känns som en vecka sedan! vart tog tiden vägen?
r.i.p MJ, we miss u!

Nu ska jag kolla vidare! :):)

Kisses, Claudia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: