Aino,Satio,Iphone...Shit :S

Cha Cha läget?

haha nja men seriöst,sjukt tråkigt idag faktiskt.
Hade ne jävligt chill dag på skolan idag,hade matteprov på morgonen efter sv/eng och det gick rätt så bra för att vara jag,dock tror jag inte på ett G. Blir nog som vanligt ett IG..haha nä men endå,kunde ha gjort bättre ifrån mig.

Sen efter matten fick vi lunch och sen hade jag håltimme till sista lektionen,snacka chill!
så jag hade 3 lektioner idag. Verkligen härligt
I morgon så blir det nog inte skola för min del stackars alla andra säger jag bara! xD

Åka längdskidor till ngt speciellt ställe.
Jag måste plugga,skriva musikarbetet som jag inte ens kommit igång med,och det suger nu när jag satsar högt på musiken!
minnst VG när vi går ut hoppas jag på!

Är sjukt sugen på en ny telefon oxå...Sony Ericsson Aino faktiskt!
va väldigt sugen på en Iphone och en Satio oxå men antar att Aino är något i min stil då man skjuter upp skärmen som jag gjorde på min förra som dock gick sönder!
Men det är touch och väldigt bra skärm faktiskt!

Fan nu blev jag enu mer pepp på den!
Får se om jag får någe pengar så kanske jag kan köpa en Satio istället om jag inte får ett abonnemang på Aino,får se hur det blir med det men hoppas verkligen på en ny telefon innan nästa månad asså!

Annars så sitter jag nu och lyssnar på Jordin sparks-Emergency (911) på youtube nu när jag inte har Spotify eller liknande.
Får se om jag fixar det ngn gång i år eller så.
Klev btw upp till skolan idag och det va grymt bra,måste dock komma på vad jag ska skriva på mina byxor(klasskläderna) som vi ska beställa på fredag!Det är våran deadline!
Och det gillas verkligen inte!

Vafasiken ska jag skriva?...
Får bli nånting enkelt, men vad?

Aja det får jag klura på hela kvällen tills jag far till skolan och allt möjligt,fan vad jobbigt.

Nä men nu ska jag lyssna på lite mer musik och sen ska jag gå och sätta mig framför tv:n och se på lite..ja,tv med mamma :D


Nice kisses/ Claddz ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: