Bad day?..no.. ;)

Okej,Sjukt ont i halsen inte alls roligt!

Undrar vem av dom som smittat mig. Fyfan för alla idag iaf.

 

Uppdateringen har inte varit självaste bästa men nu kmr det iaf!!

 

I Fredags så va det planerat att bara slappa på byn och sånt men drog till Fredde på fest, ovanligt? Nja!

Lollo,Makkan,Simon och Fanny kom förbi, sen åkte vi bil osv,tills kvällens slut när jag satt och grät i Fredde´s sovrum efter att jag fått ett sms. Fyfan för den personen asså!

Men det fixade sig och jag och Lollo fick skjuts hem av Makkan,haha hade han ngt val?

Faktiskt så va både jag och Lollo nykter den kvällen, tror jag då!

 

Men sen så på lördagen vaknade jag av att Lollo hade farit med bussen och jag trodde jag skulle döda ngn eftersom min störda syrra kom in i rummet och försökte väcka mig! Liam trodde han va bäst och tog min hårtork, varmaste graden och blåste typ 1 cm ifrån mig. FAN vad jag trodde jag skulle slå ihjäl ngn.

Men det fixade sig och dagen rullade på tills jag skulle fara så syrran o CO skjutsade mig till Fanny och Simon(och Nils) för att festa, Dock hade jag tänkt vara nykter och inte göra bort mig den kvällen. Men, Emma söp ner mig och Älsk va svin sur på mig. Förbannad med andra ord!

 

Men jag lät inte det stoppa mig,så jag fick mer sprit och min kväll va faktiskt väldigt härlig!

Sov med Simon och Fanny,Eller Fanny sov på golvet så ja... Men jag ångrar inte ett skit av vad som hände den kvällen,att jag drack eller nånting för jag måste ju också få ha kul ibland eller? :)

 

Den på söndagen, bakis som fan drog jag till Skellefteå för att träffa älskling, vid det laget hade jag bara snackat med två vad som hänt. lalal,inget jag skriver här men aaah!!!

 

Puss på er alla söta underbara nyktra barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: