If I Want?haha hell no!

Tja!
eller något ja :)

Idag har det varit en jävligt chill dag asså! Började med att jag klev upp klockan 10!! ;) Det gillas stort! :)
Jag for till läkaren och fick reda på varför jag har sån huvudvärk och mina ryckningar i ögat..haha :)
Jag gick till skolan och träffade folk, Thomas och Utter och Mogge stod ute och rökte när jag kom så jag joinade dom!
Vi gick in och jag träffade Jonna! omg saknat henne faktiskt :')
Haft 2 lektioner idag,vilket är HK och Svenska,På svenska undrade min lärare OM jag VILLE vara med på lektionen eller inte,haha status? ;)
Nä men det är nog pga min huvudvärk som jag får för minsta lilla, På HK:n fick jag vara ensam :( men jag bakade knäckkakor och fick hakkan att diska åt mig,haha och Pao hjälpte honom lite,jag va dock grymt bra!
nog för att jag inte varit i skolan på länge så har jag haft en sjukt bra dag.

Hade ju skol hockey idag oxå, sista matchen förlorade våra pojkar mot prolympia,ngn överklass/privat skola.Vi förlorade med 5-2 tror jag, och dom där jävla överklass nollorna hede sönder Danne´s målvakts hjälm,den va ju grym. Jävla fittor ska döda dom! ;)

Nä men snart ska jag bege mig mot byn där jag ska vara med Tobbe o co! ;)
grymt länge sedan man va med dom,så det kmr bli härligt!

Btw,grattis mamma på födelsedagen.
Måste nog ge henne sin pressent som jag inte orkat springa upp och hämta!..haha :)
aja men höres och synes.


Snart kommer överklass divan Lollo oxå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: