Många dagar på en och samma dag.

Haloj!!

Igår va det sjukt bra väder ute!
Dagen börjades med att dra till BGM med skolan och åka slalom♥ GILLAS!
Det va sjukt roligt,men blev tråkigt när man inte fick stanna och sola lika mkt som man ville ;P
Satt dock med Max ett tag och solade och pratade och sen drog man iväg igen, väldigt härligt att det va fint väder iaf!

Sen blev det att ta tidiga bussen hem och drog hem med Linus och Jonas i släptåg och gick ut med hundarna och packade snabbt ner mina träningskläder.
Vi drog tbx till skolan och där väntade Jonna och trodde säkert jag skulle missa bussen! jag lovar.
Men jag och Jonna satt på bussen och terrade hennes stackars lillebror med sms...blev 40 stycken likdana med ordet "Terror!!" i...haha lol
Fett roligt! Men vi drog då hem till Jonna och lagade lite lätt mat och drog sen till stan och tränade! Fett härligt asså.
Sen drov vi hem, hon till sin mamma och jag hem till btk med tioövernio bussen. Höll typ på att somna flera gånger!

Och idag försov jag mig,missade nationella så jag fick göra det med spec läraren på idrotten. Det gick ganska så bra tror jag även om jag suger på engelska uppsatser.
Nä men sen drog jag och Lollan och red, Gick åt helvete!
Alla jävla bilar...Fyfan jag vill säga så mkt åt dom men ja, dom saktar inte ner nånting när dom ser hästarna..dom bara gasar på enu mer typ.
En gubbe bara körde,han saktade ner med typ 3 km/h när han va typ 1 meter ifrån oss!
Och bussen, fyfan asså. Fett förbannad idag typ.

Men nu är jag hemma, ätit lite pasta med en snitzel och ska snart duscha och sova!
Ni får än så länge nöja er med en liten bild på mig och Lollan♥ Love her!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: