ONE DAY,I WILL COME BACK TO YOU...

Jag har för mig att jag skrivit tidigare... Inte idag men typ igår på skolan, kanske inte! :/
Men idag så drar lilla jag till Stockholm och vidare till Flen till farmor och farfar!
Kommer bli fett härligt även om jag kmr sakna Jonna och Louise fett mkt!

Men nu ska jag dra till skolan om ett tag och får hoppas att min tröja jag ska ha på mig har torkat..Annars blir det inga trevligheter!
Ska ta och Platta håret oxå tror jag, Men sminket får vi låta vara!!!
Ser fett konstig ut utan smink, vet inte vad det är men det ser bara fett konstigt ut.

Idag ska jag betala in 501 kr till Evelina så jag får mina klasskläder! :)
Dom är fett konstiga!
En hoodie som e typ...brandgul(?)
En t-tröja som e Blå.
Och ett par byxor som e svart...

Vårat tryck är helt cp och det står typ att vi inte kunde komma överens..(våran lärare valde det.....)
Sen står det våra namn bak på en av tröjorna och 9B fram vid bröstet...
Jag och Louise är typ bäst men kom på för någon dag sedan att varför tog vi och skrev på byxorna det vi skrev?....

Bakis1<3
Bakis2<3
..
Behöver jag säga mer?

Nä, Men nu ska jag göra mig klar och sen ska jag ringa Jonna och dra till skolan!
Hoppas ni får en bra dag i skolan idag(och imorgon) för vi får ju lov idag,och hemstudier imorgon...Fett skönt! :D

Nä men hare!

Kisses!


Kommentarer
Postat av: caramelllen

LOL OFTA LOUICE ENS VET HUR DET ÄR ATT VARA BAKI S

2010-03-31 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: