ÄNTLIGEN SOMMAR!(nästan)

Tjoooooo... Och ja jag har fett tråkigt!
Sitter här i min ensamhet med feta hörlurar och sjunger skallen av mig själv men slutar inte(fören jag blivit hes!)Fören någon hittar på något med lilla mig! ;)

Blir nog att gå in till byn för att va med Tobbe och Mogge och co.
Inte så pepp på det eftersom mitt ben har damp och gör ont om jag går i mer än 10 minuter.. :/
Fan vad har jag gjort?

Aja men vaknade faktiskt hyffsat tidigt idag och klev upp, sminkade mig och slängde på mig lite kläder innan jag gick ner och åt min frukost villket bestog av 3 kiwis! Haha ja jag e seriös.
Nä men sen åkte jag och mamma in till stan med Tomas och handlade på solbacken och sen gick vi på någon hoppy sak för hon skulle köpa ngn penna... tantsakerdedär.
Sen åkte vi hem och bestämde oss för att grilla idag!! NOMNOM!!!

Nä men sen har jag träffat Jonna en snabbis före hon skulle köra hem till ske-å. Fan deppigt!
Måste tvätta min klass tröja igen... damn den som va så gul och fin. blä nu är den full i sträck från ok bryggan vart jag typ blev våltagen av mogge igår.. Ojoj, Nä men vi spårade ur igår. Härlig kväll endå.
Sitta på tobbes mage på en kontainer och skrika på bilar som kör förbi, en härlig vår(sommar) kväll i btk!
Fan det va ett tag sedan jag va social känner jag och det är INTE OKEJ!
Nä men nu ska jag sluta skriva och sluta sjunga, smsa Tobbe och gå in till byn efter att jag fixat håret!... Haha the big deal. Måste fixa håret! blir nog bara en toffs som idag och det är faktiskt helt okej. Om jag inte plattar och.....OSV..
Nja det ska jag nog inte förklara här men det blir nog bra!

sista inlägget för idag..och enda men endå!!!!

Have a nice night!
Bättre bild på min nya hårfärg!
Fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: