Bjuder på en lista!

Vem är din bäste vän?

Jadu, Jonna och Louise tror jag.

Vem älskar du?

Älskar... Skulle man våga erkänna vorre det en sak!

Vem hade du senast sex med?

S

Vem vill du bli full med?

Haha ingen aning faktiskt!

Vem är den bästa artisten?
Venne..

Vem pratade du senast i telefon med?

Jonna! :)

Vem har du en liten crush i?

Liten?.. vet inte.

Vem är snyggast i världen?

Har inte sett alla så..

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma och pappa och tvinga dom ge tbx det!

Vem är snällast i världen?

Bamse?

Vem är din bästa kompis?

Samma sen sist.
Vem vill du prata med?

Tro det eller ej men mamma...

Vem sov du med senast?

haha hemligt ;)

Vem såg du full senast?

Två pojkar!! haha

Vem vet allt om dig?

Jag själv

Vem kysste du senast?

K tror jag.

Vem kramade du senast?'

Ja, vem? jag vet inte.

Vem kan berätta allt för dig?

Dom som känner för det.

Vem kan du berätta allt för?

Jonna.

Vem hatar du?

Ingen vad jag vet.




Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Nej bara förtränkt sanningen!

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Tror det... Jo

Har du ett syskon?

Storebror, storasyster,storasyster,storasyster...

Har du varit full den här månaden?

Nej..Det är bara den tredje än så länge! xD

Har du någonsin haft sex med någon?

Japp.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nja.

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Har inte hunnit än!

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Jag vette fan!

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Haha nej!

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Förmodligen!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Haha nej..

Har du haft sex med mer än tre personer?

Nej!

Har du ljugit på någon fråga än då?

Faktiskt inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: