Fuck You, It's all about me!

Okej!!!
NU E JAG PEPP PÅ SKOLA!
Som alla vet har jag inte haft bästa tiden i skolan med massa skolk och IG:n... Men nu är de slut på det!!
Domhär sista veckorna ska jag satsa jävel på skolan, Ska göra allt som hör skola till för att få G eller liknande!
Har ju några VG:n, varför kasta bort det?

Har ju fått massa saker lovade om jag går ut skolan med betyget jag vill ha och kommer in på skolan jag vill.
Jag ska åka till Tyskland med min älskade storasyster om jag tar mig in på skolan.
Jag får en systemkamera av mina syskon. Kan man önska sig nå mer än bara hur peppande syskon som hälst?

Satt med mamma i en evighet igår och gjorde lite av en läxa som jag ska lämna in snart. Dock skulle den varit inne för länge sedan men jag hade inte gjort den då och fick en ny chans!
gjort en bokrecention och har inte mycket kvar!

Har "privat" lektioner, Ja jag har faktiskt fått det nu! i dag började det med att jag fick lite privat lektion av en av våra lärare. Och jag fattade mer än jag trodde jag skulle fatta.
Jag gjorde ett papper på en halvtimme och det brukar jag göra på ett läsår typ. Antar jag inte kan jobba i grupp när det gäller matte. Menar 1+1 är 2 jag måste bara få ihop det!

Och nej jag är inte dum eller liknande, jag är bara väldigt osäker på min sak och önskar jag kunde fixa dethär nu så jag tar mig in på min skola jag vill gå och bara leva vidare utan att ångra mig hela livet att jag inte fixade det!
Men nu är jag på G igen, jag ska fixa dethär.

Fuck everyone else, it´s all about me right now!! :D





I AM FUCKING BACK ON TRACK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: