-Helt fail dag, eller?-

Idag har jag varit på sjukt dåligt humör, tog en lång promis med Jonna så gick de värsta över.
Fått massa skit av dom som ska vara mina föräldrar, detaljer är onödigt att gå in på men de är åt helvete.
Tydligen ska folk "ringt ner" mamma, hur hon menar vet jag inte, och så ska tydligen soc helvetet ha ringt, tror dock inte på det och vill ha bevis före.
Och alla skit pga att jag drack i fredags.
De har jag skrivit på fb, jag skrev att jag sov på golvet och va helt fucked up i skallen, golvet velde jag att sova på. Orkade inte ligga i varken soffan eller sängen så jag valde golvet. Hade sjukt ont när jag vaknade men de sket inte jag lite i. Och JA jag va bakis, men då vet man väl att man höll i gång som en rockstjärna!?
Kan inte säga att jag gjorde nå dumheter, men vad vet jag... :)

Fredagen.. hm, for till stan å festade... Helt okej faktiskt. de va inte lika kallt som jag trodde det skulle vara. Minnesluckan finns där men den varade inte så länge... Eller jag vet faktiskt inte.
Jag minns att ngn turk satt å förklarade för mig hur vacker jag va och att han skulle dumpa sin brud för mig och ville strula med mig men jag vet inte varför men jag lackar sjukt lätt ur när jag e full... Jag typ skällde ut honom och förklarade att jag inte strular med folk som har tjej( Kan ju som inte säga att jag inte strular med turkar...?). Jag tror jag tänkte säga att jag hade kille så han skulle dra. Sjukt less blev jag iaf på honom.
Sen minns jag inte så mycke mer, det som hände före det där med grabben minns jag, men sen är det svart, jag vet att ngn hjälpte mig och vi gick och knackade på 2 dörrar.. Och tydligen ska vi ha fått komma in hos en av dom. hahaha ja, min kväll kanske spårade men de va en av dom bästa kvällarna på länge. Ångrar de inte en sek och tänker folk klaga och säga att de va omoget o massa... Do it, tar inte åt mig för de va bästa kvällen på länge.
Dock visste jag att jag levde dagen efter och de vet jag än... Hur mycket ramlade jag?

Nä, nu ska jag chilla.
Måste springa ner och duscha efter promenaden med Jonna och sen ska jag krypa ner under täcket med telefonen och smsa lite innan jag somnar. Måste ju gå till praktiken imorgon och de kändes sjukt jobbigt faktiskt! Men vem säger nej åt lite motion? haha
Nu ska jag springa ner!! TJOHEJ, återstår att se om jag överlever dagen imorgon, antar jag kommer få göra allt det jobbiga. Titta förbi vettja å säg hej. Smsa före för jag skriver inte här vart jag ska va ;) haha

Kisses//Claddz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: