-I have cried so many times 4 you, and when i look back it´s seems like it was worth it.-

What to say?
Funderar över skolan på Torsdag, Känns som om jag aldrig kommer klara av kursen och de kommer bli ett extra år för mig på cpBalder med alla idioter...
Vill verkligen inte de. Kommer dock sluta så känns de som...

Funderar på en massa saker just nu, allt känns bara wrong, hur vet jag inte men det känns då fan inte right...
Alla kompisar som man saknar... Och tro mig de är en del! Alla ume bor som man inte träffat på en evighet som man egentligen bara vill ringa och prata med, dock har man nästan ingen kontakt med dom. Så de blir att bli emo ett tag, snacka med ske-å bor är inte lika roligt men antar de får funka!

Och vad i helvete... Alla har typ hokkat upp de med ngn!
Dock inte mina brudar, vi lever härligt singelliv just nu. Dock skulle man ju vilja ha ngn där, bara för att vorre en dålig ursäkt... Men.... Sjukt jobbigt att sova ensam som jag förövrigt ska göra ikv, nästkommande dag och nästa... Ååh jag vill inte!!
Live whit it!
Åh, en massa babbel är de som rör sig här just nu... Då skulle ni veta hur de ser ut i min skalle! Massa tankar och funderingar... Allt är bara fucked up!

Funderar på om de finns ngt att satsa på, skolan är ju såklart ngt jag är tvungen att satsa på med tanke på att jag absolut inte vill gå IV ett år till.
Men allt annat då? Hur fick vi allt bra att verka så fel?
Fan, nej inge mer babbel, jag ska bädda och lägga mig i sängen nu.



I´m nothing without you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: