-If i would say that...-

Nu ska vi se, har jag nå smarrigt att skriva?
Såklart jag har men jag tänker inte skriva ett skit om det! ;)

Nä men som sagt, jag har lånat en lägenhet av mammas kompis, lite sådär i centrum av Burträsk, kan de bli bättre liksom? ;)
Nja men nog med det så har jag inte sovit själv en ända kväll!! Klå den typ.
Bara så mysigt att sova med folk, skiter i vem det är bara den är mysig att sova med, eller ett plus om de är en kille och han ser bra ut?
Eller vänta, har de redan hänt?
(A)

Haha tro det eller ej men lollo sov hos mig inatt med som jag skrev tidigare att jag ville att hon skulle komma!
Hon komme och spenderade natten andra sidan sängen...(om hon bara visste (A) )
Nja, men fan... Jag har inge mat. De sög ju, eller så inte! Sjukt skönt att slippa laga mat för en gång skull. dock kommer jag snart få ont i huvudet och det kommer börja snurra då är de dax att laga lite mat iaf. Får bli lite bebismorötter. Låter awesome!
Hunden har mat å vatten, sounds fair!

Vad ska man mer skriva för roligt..
Hm, jo! For till Nils igår och såg skräckfilm... Han väljer dom  äckligaste också,Igår såg vi The boggieman 3 och alone in the dark. ingen aning om den sista, va ganska så frånvarande under den. Inte sovit ngt under föregående natt så jag va ganska så trött jo.
Tycker folk ska va förstående då.
Somnade relativt tidigt, om inte annat klockan 2 eller liknande.

Nä nu ska jag ta och kila ut med hunden så hon inte ligger här och suckar när jag skriver...

Varför suckar alla när jag skriver? inklusive hunden suckar.... Ojoj.
Nä, men låter som om min dag kommer va ganska fartfylld, eller så njaaaa.
Blir utan internet när Lollo kommer och hämtar sina grejjor också. Inte ok!
Aja jag har ju om inte annat min telefon, Den är awesome.
Sms terror till alla som sover nu då? Låter enu mer awesome, dock är alla i skolan. Inte lika roligt då.. :/

Ajja...

Seya peps. Kraam :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: