-I never thought i would fall 4 you at the first start-

Sho...
Fuck, inte skrivit på typ 4 dagar och jag vet inte ens vad jag ska skriva nu :/
Vad har gjort dom här fyra dagarna?... Hm dax att funderar kanske?

ååh juste!
Fredags: Jag va i stan, eller först skolan, hade två matte lektioner och snackade med Benita genom hela lektionen jag svär! Va inte tyst en minut.
Sen gick jag med Natascha på stan :):) De va trevligt osv, vi gick och kollade skor...NOMNOMNOMNOM.. Osv sen kollade vi en annan julklapp till en. Åååh de kommer svida lite i plånboken när man ska betala.. Fuck :( haha... Men när vi kollade skor så insåg jag att dom tagit bort mina älskade skor från affären!! Åååh jag ville dö. Satan vad jag blev sur... Åååh, nu måste man hitta nya!
Menmen, sen träffade vi Sanna och Hennes kille.. Dock träffade vi John före. Men han skulle kila till bussen så vi träffade Sanna och hennes kille då, följde med dom till bion för dom skulle se en film typ jaao. Jag bråkade med Jonna över telefon osv, sen drog jag och Natascha till bussen. Hon skulle till Stoffe och jag drog till Jonna. Hoppade av vid kiosken i bergsbyn där jag träffade Jonnis och Tomas. Vi åkte och såg film.. Såg Drag med to hell och en bit av house on the hunted hill... sen en till minns dock inte vilken de va!
Sen körde Tomas hem oss till Jonna där vi skulle sova, vi satt å snackade jävligt länge samtidigt som jag smsade som en tok! haha så tokigt de kan bli ;)
Har typ inge mer att berätta om Fredagen...
Lördags:Jag va med Jonna hela dagen! Vi blev lämnade hos hennes mamma i väntan på att hennes pappa skulle komma och hämta oss. Vi vaknade och träffade hennes ganska så snygga storebror.. Eller halvbror om man säger så. Han e faktiskt snygg.. (A)
Sen så packade jonna medan jag typ gick omkring i huset och suckade och la mig på alla möjliga ställen.. Trött som jag va(!)
Vi blev hämtade av hennes pappa och de va FULLT i bilen, hennes lillebror och hennes pappa´s tjej tro ja...ojoj, aja. Vi drog och handlade. Jonna gjorde en fet fail när hon skulle sätta sig på en soptunna.. Hahahaha ojojojojoj vad ja skratta!
Vi drog annars hem sen, dom släppte av mig hemma hos mig och jag gick in och pratade med mamma och pappa lite.. Åt en macka och väntade på Jonna.
Efter många om och om igen så drog vi till byn, vi träffade John, Nicke och Tobbe... Nicke skulle vandra till ok och Jonna sprang in på kiosken, När vi passerat konsum kommer jag på att jag är törstig och springer in på OK och köper en ramlösa för 19 kr... haha detaljer detaljer... Nä men sen gick vi ut igen. Pratade med grabbarna grus innan jag blev less för som snackade om *Ryser* Clowner *ryser*... HATAR dom där äckliga sakerna, blä.
aja, men jag duschade och vi satt och pratade innan ja sminkade mig plattade håret och vi drog ut! Ute va det kallt och vi fick en massa knasiga idéer. Dock ska inte dom nämnas.
Vi fick ut Tobbe,John å Nicke... De va awesome....... Typ, kastade snö på Tobbe och han jagade en som en galning.. inte lika awesome.
Men de slutade med att Tomas kom förbi, jag värmde mina fötter sjuuuukt va dom va kalla!
Sen körde vi ett tag innan vi drog hem där jag tog lite morötter att äta..hihi, Tomas for och jag och Jonna städade och diskade! Sen somnade vi.... (A)

De va typ de. Vaknade imorse av att pappa ringde 2 ggr, mamma en och Tomas 2... Fuck va jobbigt.
Kom hem, bakade tårta och umgicks med mamma ett tag. Nu ligger jag i min säng och vill aldrig här ifrån(A)
Blir nog att sova snart, sjukt trött och jag vill bara sova ut, lääänge och mycke.
Dock ska jag sova ensam. Har med andra ord en sak att se fram emot och en inte.
Awesome.

Btw, kärlek.. Är det en lek? Finns det ngt som heter kärlek?
Klart man vill känna sig älska, att någon behöver en i sitt liv. Att man har någon nära, man kan prata om allt och allt känns bara så jävla rätt!
De är ju de man vill eller?
De vill jag iaf...
Trött på alla fyllestrul och allt annat.
Trött på att vara ensam. HATAR att vara ensam förövrigt.
Trött på att skriva samma sak varje kväll.
Trött på att skriva med hundra stycken om samma sak.
Finns nog bara en jag inte skriver så till.
Finns nog bara en jag inte kan va utan.

Ååh vad jag babblar. Igår va nice iaf.
Inte druckit på 2 veckor!!!! Fett nice.

Ska nog hålla mig nykter till när jag ska till Lizze, på jullovet med andra ord.
Dock planerar jag att dricka nästa helg.. Ååh shout!
Haha. Nä. Ska nog hålla mig borta från alkohol ett tag, behöver verkligen de. Rehab ngn?
Inte lätt inte, hm, ska höra om ngn ska dricka nästa helg.. Ifall jag skulle bli sugen... vilket jag är men förnekar de nog.
Återstår att se om näste helg blir samma visa som alla andra helger som involverar alkohol eller om de bara blir att chilla igen... Orkar inte!!!
Nä, nu ska jag göra lite andra saker.
Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: