-IF I WAS A...-

TjoTja.. Eller ngt.
Vaknade relativt tidigt idag! Haha ja, jag valnade för min syo ringde... IGEN!
Hon hade snackat med min lärare/mentor... Dom hade pratat och tyckte att jag skulle ha praktik fram till jag fick reda på den andra praktiken.
Och jag har fått praktik nu. I btk, suger? ja! Men chill för då slipper jag vandra hemma hela tiden! Sjukt nice.
Eller sova bort dagen till klockan 5 som jag gjorde igår..(A)
Nä slut på de för nu kommer jag befinna mig på Konsum istället, bättre än inget. Men vill fortfarande ha den där andra praktiken som jag sökt.

Har drömmt en sjukt konstig dröm inatt, har drömt den flera gånger och den blir bara mer intim och hemskare... Ååh..
Inte roligt alls. Jag har en sjuk fobi för CLOWNER.... Hatar dom och gråter när jag ser en, jag är seriös. Ser jag en film med en clownblundar jag mig genom filmen och kan sen inte sova för jag är stensäker på att den clownen befinner sig i mitt rum eller vart jag nu befinner mig när jag såg filmen, eller vart jag skulle sova. Fy säger jag bara.
Och när jag sov i lägenheten så sov jag med en och vi snackade om att de va clowner i lägenheten, under sängen, i köket och bakom dörren när vi stängt den... Hade svårt att sova den kvällen men samtidigt ångrar jag den inte en sekund! Ja.. Förutom clownerna då.
Och de är just de min dröm handlar om.. en persson som ja blir intim med(låter lite dumt men ja!) och sen blir han en clown och ska döda mig, inte alls awesome.
Känns inte alls safe att sova i mitt rum ensam på natten när det verkligen blir KOLSVART och jag inbillar mig hela tiden att ngt är i mitt rum. Fy...
Får rysningar bara jag skriver om det!

Nä men nog om de!
Jag hittade underbaraste versionen av HEAVEN... Sjukt fin låt! ganska söt kille, om inte annat kan han sjunga!

LÄNKEN!

KISSES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: