-Listaaaaaaa-

HUR
Svarar du i telefonen: Hallå/Claudia...
Gör du när du är kär i fel person: I don´t know.. (A)
Tycker du om gul-bil-leken: Sååå dryg lek...?
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 412 kr om jag inte har helt fel.
Mycket är klockan: 19.31
Många kontakter har du på msn: låt se.... kanske lite över 250?
Fick du detta test: Hos min ängel Lollo! :)
Spenderar du en regnig dag bäst: Sova! :)

VEM
Pratar du med på msn just nu?: Lollo :D
Ringde dig senast?: Syster :)
Pussade dig senast?: Andreas heter haaaaan....
Hade du sex med senast?: J***
Vill du kasta en sten i huvudet på? Lollo :) Har redan drabbat min tele, sten nästa gång! ;)
Saknar du mest just nu?: En kille (A)
Är din bästa vän av samma kön?: Louise (A) <3
Är din bästa vän av motsatta kön?: Hm... Ingen aning, har några.
Ska du träffa imorgon?: Alla på konsum! :)
Umgicks du med senast?: Mamma och pappa... :)
Sov du med senast?: Jonna tror jag, inte helt säker!

HAR DU
Cyklat utan händerna:
Hahahah ja.
Gråtit en hel natt: Yes...
Druckit så du spytt: Haha druckit så jag skulle kunna ha spytt ja! Men aldrig spytt.
Åkt vattenskidor: NejNej.
Åkt rullstol: Hahah ja...
Gjort en bakåtkullerbytta: jooda
Köpt lösgodis för över 50 kr: Till mamma och pappa en gång tror jag.
Haft träningsvärk: Igår typ.
Önskat att du var det andra könet: Viljat pröva på..
Velat vara ett djur: Njaa
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Hahha jaaa nyss! xD
Tyckt Harry Potter är bra: När jag va liten älskade jag honom.
Hatat choklad: Typ en tjejs bästa vän!

VEM
vem är i rummet med dig? Ingen..
Vem fick du senast sms av? Emil Å tror jag.
vem tänker du på nu? Typ S.....
pratade du senast i telefon med? Syster.
vems hus var du senast i? Förutom hemma... Jonnas tror jag.
sa du senast “jag älskar dej” till? Minns inte...
vem önskar du var med dig nu? honom....
vem är din favoritsläkting? Farfar! :D
vem i din skola går dig mest på nerverna? ANDREAS SJÖLANDER!!!!! Helvete va tyst nästa lektion!

VAR
var går du i skolan? Balder

var är din telefon? Framför mig tror jag.
var är din mamma? I köket.
var sover du? I min säääng
var handlar du mest? Ingen aning.
var fick du tag i tröjan du har på dig? Marknad och BikBok.
vart åkte du senast bil? Konsum.
var i ditt rum är du? I sängen.


VAD
vad åt du senast? Macka.
vad drack du senast? Powerking... (A)
vad är det för färg på dina byxor? Svarta mjukisar.
var är den närmaste saken som är blå? Neon saken på mina högtalare.
vad gillar du mest med skolan? Haha finns inget. Kompisarna isf.
vad har du på fötterna? Sockar?
vad är din favoritfärg? Svart/röd/rosa
vilken film såg du senast? Dear John...REKOMENDERAR!



1 hånglat i mer än 3 minuter? Jojo
2. sovit i en annan säng? Haha ja.
3. hånglat på en bio? Don´t think so.
4.hånglat i skogen? Jo.
5. tyckt att din kusin är het? Haha ja.
6. sovit naken? Hänt.
7. kört över hastighetsgränsen? Hahahha nehe!
8. målat om ditt rum? Jojojojojojo...ROSA! :D:D
9.dansat framför en spegel? Haha ja... Vem har inte de lixom? :)
10. fått hicka? Seriöst...? Ja.
11. dumpat någon? Jojojojo
12. stulit pengar från en kompis? Är du helt rubbad?
13. hoppat i en bil med folk du just träffat? Jojo.
14. varit i slagsmål? Hänt.
15. smugit ut ur ditt hus? Har inte alla de?(A)
16. haft känslor för någon som inte känt detsamma? Tror de..
17. hånglat med en främling? Hahahahaha ja... (A)
18.älskar eller saknar någon nu? Ja, jo, typ...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, ja, va ju typ när vi va i lägenheten ;)

2010-11-30 @ 21:51:41
URL: http://enlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: