FUCK LIFE... SERIÖS THIS TIME!

Fy i satan så less jag är!!! Tar mitt liv! SJUKA JÄVEL JAG HATAR DITT JÄVLA TJAT OM ATT INGET GÖRS!!! DU SKA VA GLAD ATT JAG ENS LEVER DIN JÄVLA SOPA!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SÅ SUR JAG ÄR NU!


osvosvosvosvosv...

Har inget att säga till dig.
Har inget att säga till er.
Har inget att säga till någon alls.


Fuck life...
Nu kände jag att det blev väldigt mkt emo här. Meningen att jag ska skriva positiva jävla saker. Fuck it.
Kände bara att jag vill flytta, inte mig emot om jag tar mig in på ett gymnasium långt jävla bort, typ malmö eller något så kan vi ju hoppas att dom på rosengård mördar mig oxå. Åååh det blev både rasistiskt och emo... Fuck...

Jag måste skaffa praktik NUUUU så jag slipper allt tjat och allt annat helvete här.
Funderar på att söka gymnasie i malmö eller ngt... ååh jag är seriös orkar fan inte detta länge.. Ska tydligen inte få mina pengar heller... Nejnej fun for u. Soc hjälper mig nog GÄÄÄÄÄRRRRNNNAAA!!! Varit där förut så varför inte igen.
Jag hatar att du ska klaga på hur dum,korkad,elak,idiot.... osv...jag är! Du säger alltid ngt nytt och jag orkar inte.

Om du läser det här så måste du ju fatta att jag kan göra massor av saker... Du säger några ord till mig och jag kan förvandla dom till krig.. Jag är seriös, du bråkar med fel person.

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

sv: Hej! jo vi bor kvar i obbola :D

2010-10-05 @ 22:21:16
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fyfan vad omogen du är.

väx upp och titta över ditt liv.

2010-10-06 @ 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: