I LOVE LIFE.

Tjoho!
Ojoj, jag vet inte vad jag ska säga. Dagen spårade idag, höll på att missa bussen med en kvart imorse. Satan så trött jag va!
Så jag tuperade håret snabbt, sminkade mig och klädde mig. Det gick fan fort och sen ropade jag hejdå till mamma och sprang ut till bussen(med andra ord på andra sidan vägen(A) ).

Kom till skolan och umgicks lite med Evelina från min gammla klass. Åååh saknar verkligen dom! Och Hakkan! Satan vad härligt att prata med dom igen, så många av dom går på min skola men jag träffar dom ju aldrig!
Sen kom Natäächa och Ludde, jag å Natäächa gick och åt medans Ludde gick ut och rökte, HAN VA SÅ SATANS DRYG IDAG!!!! Då säger jag inte de för att vara elak men satan så dryg han va, gick omkring med sina jävla trummpinnar och slog i allt. Ska inte klaga men aah, så va han idag!
Sen hade vi lektion, första matte timmen va helt okej! Natäächa satt och jobbade med mig tills vi fick rast, gick ut och rökte och sen gick vi på enskilda lektioner.
Jag jobbade faktiskt helt okej idag, gick framåt!
Men på andra matte lektionen så satt jag med Ante och Ludde, SATAN så mycket jag skrattade, Ante borde vara förbjuden att sitta brevid, Helvete vad han löjlade sig eller vad man ska säga, och jag garvade ju såklart!
Ojoj de gick dock dåligare att jobba då. Men de vare värt!! :D
Har nästan skrattat hela dagen, u make my day hahahah!

Nä, Men har nyss varit ute med hundarna och ska snart ner och duscha och sen kanske använda ansiktsmasken som står i toa skåpet... Hmm har funderat på det länge! Jag borde göra det, får se om jag gör  det! :)
Nä, men skriver kanske något roligt senare...

Inga bilder idag heller. Kommer aldrig få min jävla USB kabel som förövrligt ligger hemma hos syster... Sjukt störande.
Menmen,Fick ett brev av min älskade syster idag, ååh vad glad jag blev! Älskar dig syster mest av allt (A) <3
Puss å kram
BILD LÅNAD FRÅN GOOGLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: