Is this love just a game?

Vad ska jag säga?
Har jag berättat för dig vilken idiot du är och att jag hatar dig? Antar det.
Nu vill jag glömma dig, på riktigt.

Har ont i magen och är allmänt förvirrad.
Jag ÄR orolig inför imorgon, vad kommer hända?
Kommer jag ljuga, kommer dom märka att jag ljuger?
Kommer jag börja stamma?
Vad kommer hända?

Usch.

Har märkt att jag bara skriver om kärlek på min blogg typ, är det nödvändigt?
Jag har skrivit att jag hatar dig så många gånger att jag nästan börjar tro på det själv.
Har skrivit att jag älskar dig och vill ha dig, vilket ska jag tro på?
Fuck kärlek, fuck u och fuck life.

Vill bort, bort från btk och skellefteå minnst ett år så jag kan inse vilket helvete jag har här, hur mycket jag hatar minnst 50% av befolkningen i btk, att skellefteå är ett dårhus och att kompisarna sviker.
Finns nästan bara en person jag kan lita på längre. Ingen av brudarna konstigt nog.
Och jag har inte ens känt honom länge nog för att kunna konstatera att jag kan lita på honom och att han är trogen.
Kan berätta nästan vad som hälst. Han har inte sagt de till ngn. Utan honom skulle jag verkligen måsta hålla allt för mig själv. Du betyder!

Nä, men nu ska jag torka håret och plocka fram sofistikerade kläder till imorgon, känns inte awesome men man måste ta konsekvenser...
Vilket verkligen inte känns ok.

Vill ha dig så mycket att hjärtat nästan slutar slå, jag blir galen av att höra din röst och benen sviker när jag ser dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: