11 September....

Hej alla underbara!

Går kvällen slutade lite som den gjorde, och dagens ord... Hm hur ska vi uttrycka oss...? sliten som satan!Bakis och ont i huvve.
Skulle va en vanlig filmkväll men slutade med att vi for till Rei och Natascha drack lite, for vidare till stan. Där träffade vi bla. Simon å Jonathan... Kanske nå fler, vad vet ja?
haha som sagt, inte helt klar i huvet.
Jag klättrade upp på ett tak och tog mig inte ner, Tomas lyfte ner mig på et mer eller mindre smidigt sätt!

När jag skulle sova inatt blev de lite knas, Jonna sog hos sin bby, Natascha hos rei och jag på hans soffa! ;) dedu.
Jag har inte så mycket mer att säga... Bakis som sagt, drack 3 cider och lite sprit, om vartannat så va det kallt och jag va sjukt trött efter föregående kväll.

Den har jag inte heller berättat om!
Jag började dagen med skola, slutade med ett möte på musikfabriken... Sen for ja med Tim, Martin, Mångberg,Ludde och Frankebo till ske-åHamn för att dela ut flygblad... La dom i brevlådan såklart! De va fan sjukt jobbigt att gå egenom hela ske-åHamn men värt det...Slutade på ett lite udda sätt men ja.. De funkade ;) Dock så satt ja å Tim inne på SBB banken(tro ja den het) för vi frös liiiiiite! Jag ringde mitt ex och han mötte mig så SOV jag hos honom. Inget annat jag svär på mitt liv... Villket jonna inte trodde först.

Btw, idag är det typ 9 år sedan tvillingtornen stupade och väldigt många människor dog. Onödigt gjort men aja.... What to do?... ;)

Men nu e jag vaken, bakis och har ont i magen, typ som mensvärk. Men inte ändå. Det gör bara ont!
Åker snart hem och hoppas mamma inte läst det här. She will maybe kill me! (A)(A)

Gladabakiskramartiller!! :D:D
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: