-Ansökningsblankett-

Tja!
Vad ska jag skriva? haha jag har ingen aning.
Så mycket saker som pågår i mitt huvud, jag vet inte hur jag vill ha det. Det suger... Du suger...

Fick mina skor idag! Fy fan vad kär jag är i dom asså. Ni skulle aldrig fatta! haha de där lät sjukt men så är det, dom underbaraste skorna som jag haft, så jävla sköna är dom också! :D:D

Funderar på vad jag ska göra på onsdag, om jag ska dra till Lollo och hänga eller om jag verkligen orkar, har så jävla mke att tänka på.
Måste skriva ut ansökningsblanketten till gymnasieskolan jag ska söka till, äntligen kanske jag får slippa iv.. Måste plugga också kom ja på.
Haha de sög!
Men hoppas hoppas jag tar mig in.. Och Flyttar! ;)
Börja om på nytt lixom. Om jag inte tar mig in där söker jag i umeå eller ngt. Åh de suger. Jag måste ta mig in, börja om igen. Skulle äga!

Har redan kollat lite lägenheter där borta och hittat en massa! Åååh vad jag älskar att kolla på lägenheter.
Måste kolla vilken mer skola jag ska söka till, pallar inte bara söka till en, men va fan. Vi får se vad som händer!!
Hoppas iaf.

Funderar starkt på att lägga mig och sova nu, är dock inte trött... men sjukt speedad! haha lol

Måste hitta mina betyg från nian också. Om jag inte kan göra klart kursen nu på bara ngn månad genom att ta hem och jobba satan!
Hoppas då jag klarar den annars hoppar jag fan av skolan. hahaha

Sen måste jag ta ledigt från skolan, fuck de sög. Min lärare hatar mig, jag tar typ ledigt jämt känns det som. Fast det är inte sant.
De är ganska coolt ändå, jag har bara en lärare men de finns massor av dom som jag hatar.. Asså uppe på IV, helvete så sur man kan bli på lärarna, min lärare kan bli sur men han är annars lite cool. Inte på de sättet. Menade mer att man inte hatar honom. Dom andra kan ta och dö eller ngt! Helvete så man kan döda dom. hahaha
Nä men nu babblar jag bara på om massa onödiga saker som inte alls är relevanta...

Nu ska jag ta och sova!
Godnatt
pz!


Kommentarer
Postat av: Louise

Klart du ska till mig imorrn! =O

2011-01-04 @ 17:41:00
URL: http://enlollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: